Yayın Akışı

Canlı Radyo

Hemen Dinle

SOHBET

ANDROİD

Son Yorumlar

Dj Şule


metin     03-12-20     Djlerimiz     904 Defa Okundu

Bu yazımızı beğendiyseniz, bu kategoride yer alan dj Asi başlıklı bir önceki yazımızı da okumanızı tavsiye ederiz.

Yorumlar (17 Yorum)

    Mıstık

    Merhaba djlerjmizin son dj Şule emeğine yüreğine gönlüne sağlık geceelrimizin DuaYeN djiymiz sen olmasan bı geceleri nasıl sabahlardik başarılarının devamını dilerim

    Bala hatun

    Şulemmmm canımm neşe kaynagım hepinizi cok sevıyorum samimiyetımle söylüyorum allah biliyo sen gelince oynamakdan başka bişi yapmıyom öyle eglendırıyosunki bizi söpersın cnm herşeyınle harıkasın icok başarılısın şulem her şey gönlünce olsun canım süper djsın iyiki varsın iyiki nazar ailesındesin ❤️😘😘😘😘😘😘

      Çok tşk ederim canım benim. Sizler var oldukça bende şirketlerle birlikte her daim var olacağım canim benim saol varol canım benim..😊🌹

      Çok tşk ederim canım benim. 😊🌹

    DJ ŞULE CANIM VERDİGİN EMEKTEN DOLAYI SENİ KUTLUYORUM YAPTIGIN İŞİN HAKKINI VEREREK GÖNLÜNDEN GELDİGİ GİBİ YAPIYORSUN SENİN DOGALLIGINI ÇOK SEVİYORUM YAZDIKLARIM YÜREGİMDEN GELENLER CANIM İŞİNDE BAŞARININ DEVAMINI DİLİYORUM = SENİ SEVİYORUM

      Çok tşk ederim canım benim. Sizler var oldukça bende sizlerle birlikte her daim var olacağım canım benim. Çok çok tşk ederim. 😊🌹

    Şule Hanım dışardan dinleyecin olarak sizin yayin sunumunla samimi olmanizla sıcak kanlı olmanız bir dinliyecin olarak seni çok beğeniyorum inş devamını bekleriz ve söylemeden gecemicem yayın saatiniz biran önce gelsin diye bekliyoruz Karadeniz muziklerinizle bizleri eglendiriyorsunuz iyikivarsınız.. .

    Sayın deyerli dj sule canım yayınınızı beyenerek severek dinliyorum. O Güzel sesinle sohbetinle bizlere dinlettigin güzel şarkılarınla süpersin.

    ŞULE HARİKA YAYININ O GÜZEL YÜREĞİNE EMEĞİNE SAĞLIK KIRMADAN KİMSEYİ ÜZMEDEN SAMİMİ DURUŞUN HEP BAŞARILARIN DEVAMINI DİLİYORUM

    Merhaba Şule hanım yayınızı çok beğeniyorum bi Karadenizli olarak sizi fevkalade tebrik ederim yayına devam…

    Çok tşk ederim. Saolun varolun.

    DJ SULE CANIM SENİ BURDAN TEBRİK EDİYORUM DOGALLIGINA HAYRANIM ŞAKALARIN ESPRİLERİN BİR İNSANA BU KADAR YARAŞIR BAŞARIN DAİM OLSUN SENİ SEVİYORUM

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?